ruumpol.reismee.nl

Dakloos

Vandaag was de overdracht van ons huis aan de nieuwe eigenares. We zijn nu dus officieel dakloos. Onze week in de trekkershut zit er bijna op. Het was voor een verwende vrouw zoals ik wel afzien. Sanitair was een eindje lopen. met name 's nachts was dat vervelend. Rayka vond het echter prachtig. Ze mocht extra uit. Gelukkig was het bijna alle dagen droog. Alleen vandaag veel regen.

Morgen in alle vroegte gaan we richting Allain in Noord- Frankrijk.

Nu kunnen we zeggen; IK VERTREK.

Reacties

Reacties

Karin

Goede reis, rij voorzichtig, maar geniet vooral xx

Vivienne

Wat een avontuur zo op je oude dag! Ik blijf meelezen hoor.

Herman

Goede reis en vergeet de sleutel niet ?

Gerry

Geen foto's van de trekkershut? Zo weet je je huis weer te waarderen :-).
Op weg naar Spanje wensen wij jullie een goede reis en veilige kilometers.

Jan en Kia

Goede reis!

Esther

Ik kom net uit mijn werk en er staat een vreemde auto bij jullie voor de deur. Raar hoor. Ik wens jullie een hele goede reis.

Gerard en Rita Ruumpol

Op verzoek van Gerry heb ik de foto's van de trekkershut toegevoegd.

Martine Baldé

Goede reis!

Annet

Heel succes met jullie avontuur. Veel zon en wiijn, als jullie op je bestemming bent aangekomen. En dat als het hier echt herfst is.

Lotte & Terry

Goede reis! Xx

Gerry

Oh die hut is echt primitief. Zit er wel verwarming in, want de avonden en nachten zijn nu echt wel koud. Nog 1 nachtje en dan op naar t zuiden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!