ruumpol.reismee.nl

De verhuisspullen

Op dinsdag hadden we eerst al de inventaris gedaan van wat er was achtergebleven. Al het serviesgoed was geschilferd of gebarsten. Alles weggegooid.

Ik heb Gerard gezegd: Wat er gebeurt, gebeurt er maar ik ga zwemmen vandaag. Gezien het matige weer de afgelopen dagen was het water erg koud. Maar wij Hollanders zijn wel wat gewend, dus als je eenmaal door bent gaat het prima.

Meteen de volgende dag al de verhuizers. Om 7 uur!! kon Gerard ze oppikken bij het benzinestation. Toch wel een krappe doorgang maar het lukt ze toch maar. Ze komen met de vrachtwagen tot aan de poort. Dan is het aanpoten maar rond een uur of 3 staat alles in/bij het juiste vertrek. Wij zijn vanavond (18-10) halverwege met uitpakken. Het is toch wel puzzelen hoe we alles uit ons grote huis in deze kleinere huisjes proppen. Ik mis mijn vriendin Cora. Die is een kei in het (her)inrichten van huisjes.

De enige die nu relaxt is is Rayka.

Karin

Komt vast wel goed

Herman

Alles is er. Nu beginnen met inrichten en dan relaxen.

Lotte

Gewoon lekker op je gemak alles uitzoeken. En anders komen we snel helpen hoor ;)

Cora

Rustig aan. Alles vindt vanzelf z'n plek wel. Voordeel, je hebt de tijd!?

Ineke

Veel succes met het inrichten. Dat komt vast wel goed. Heb het fijn daar in Spanje.
Lieve groeten van Ineke