ruumpol.reismee.nl

Etappe 2

Vanmorgen met hetzelfde grijze weer vertrokken uit Allain. 11 graden. BRRR. Bij Bourgogne breekt de zon even door.... 5 seconden. Maar een aankondiging van het bourgondische leven? Want het blijft verder droog.

Bij Lyon breekt de hemel open. De verdere etappe verdwijnen er steeds meer wolken en de temperatuur stijgt. We zijn aangekomen in Montpellier. 26.5 graden en een wolkeloze hemel. De Route du Soleil doet zijn naam eer aan.

Morgen de laatste etappe naar ons tijdelijk logeeradres in Túria. We kregen vandaag te horen dat de verkoper van het huis de papieren nog niet klaar heeft. Gelukkig kunnen we wel wat langer op ons logeeradres blijven. We wachten dus af en nemen morgen contact op met de advocaat.

Rayka mag bij het ontbijt zijn. Ze hebben hier een terras (ook geen straf). Dit is een Ibis budget hotel en die hebben geen diner. Prima restaurant in de buurt Courtepaille waar Rayka zowel op het terras als op een deel van het restaurant mee mocht. Wel zo gezellig.

Karin(kaatje)

Komt vast allemaal goed. Goede reis verder

Esther

Hopelijk wordt alles snel geregeld. Heel veel succes. Geniet van het mooie weer. Hier mogen we op dit moment ook niet klagen. Oja, vandaag kennis gemaakt met de buurvrouw. Was een pakketje van ons bij haar afgeleverd. Ze heeft grote plannen. Groetjes uit de laan v Gildestein nr. 34.?‍♀️

Ton

blijft nog even spannend dus. Maar het doel blijft in zicht. goede reis!