ruumpol.reismee.nl

Etappe 1

Wat een fantastisch weer om naar het zuiden af te reizen.Winderig, miezerig nat en koud. Maar we zijn in Allain aangekomen. We hebben het hotel geboekt omdat er honden toegestaan zijn.

Helaas blijkt dat ze niet in het hoofdgebouw met restaurant mogen. Je laat een hond toch niet alleen in een vreemde hotelkamer achter? Dus op de kamer maar ons broodrantsoen voor morgen opgegeten. Morgen maar langs de weg iets nuttigen. Bij "de Lucht" mocht Rayka wel mee naar binnen en op de camping mocht ze ook in het restaurant.

De volgende etappe gaat naar Montpellier. Kijken of de "Route du Soleil" zijn naam eer aandoet.

Karin

Gelukkig dat ze dan toch wel op de kamer mocht, want dat moet je dan ook nog maar afwachten, ook al
Staat dat op de site

Esther

Wat leuk om jullie zo te volgen! Hier naast zijn ze al druk bezig. Vandaag stond ook een busje van " Berg en Berg" voor de deur. Dus er zal snel nieuwe gordijnen komen of vloerbedekking gelegd worden. Ik wens jullie nog een hele goede reis en ik kijk uit naar de volgende foto's en verhalen.

Gerry

Zo de eerste 500 km zit er op. Het is niet echt leuk om met zulk weer een grote afstand te rijden. Hier was het niet veel beter.
Goede reis verder en hopelijk mag Raika een volgende keer wel mee naar binnen.

Anna

Alles voor de beestjes he? Goed dat de eerste etappe geslaagd was. Goede doorreis morgen en ik lees lekker mee!

Lisanne

Nee je laat je hond inderdaad niet achter in een vreemde hotelkamer. Wat raar....honden toegestaan, maar eigenlijk ook weer niet.
Gelukkig zijn jullie al een heel eind onder weg zonder problemen (als je het weer buiten beschouwing laat). Goede reis

Ineke

Goede reis en heel veel geluk in Spanje. Alle goeds en veel groetjes van Ineke